Kereta ku dah OK!!

1 October hari tu genap 1 bulan 4 hari DyaNz tak jumpa AGU kesayangan. Dan hari tu menjadi pertemuan semula kami..huhu. Rindu kot. Kereta 1st kot sapa tak sayang. Dalam entry sebelum ni DyaNz ada cerita pasal accident tu, Ujian Ramadhan.

Mula-mula nak start bawak ni gelabah la jugak..still teringat kejadian tu. Tapi tu hari 1st jek, esoknya dah ronggeng merata dah ahaha. Kesimpulannya, berhati-hati la di jalan raya tapi kalau dah kena nak buat macam mana terima je la.

Nak share sikit gambar kejadian. Yang baru tak sempat amik lagi.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

IN said...

Dah benda terjadi, nak buat macam mana..
Dulu pernah motor sangkut dekat highway sebab potong kereta, nasib baik xmelarat..

DyaNz said...

aah..benda dah jadi kan..naseb bek ok motor tu kan..

Post a Comment

Comment plz