Koleksi saya

Koleksi pint glass dicari setiap kali singgah di negara asing. Mulanya tak tau pun apa pint glass ni.
Sejak dipesan untuk belikan sebagai buah tangan mula rasa nak simpan untuk diri sendiri. Sebagai tanda kenangan dan jejak bukti dah sampai ke tempat asing.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Kak Lin said...

Hi Dyanz, samakah rasa kalau pint glass diberi sebagai buah tangan dan bukan dibeli sendiri sebagai tanda dah sampai ke sesuatu tempat?

DyaNz said...

Hi Kak Lin, saja nak rasa puas diri sendiri je. Hanya sendiri yang tahu dah pernah sampai tempat tu dan ada bukti Penat lelah ke sana.
Kalau pesan kat orang lg senang tak payah penat..hehe

Post a Comment

Comment plz