DIY - bila nak siap blouse

Pola blouse nak lukis bukan senang. Kena pastikan ukuran betul-betul sesuai dengan badan orang yang nak pakai. Nanti takut tebesar sangat atau terkecik sangat pulak. Saya ada masalah bila ukur badan sendiri dan lukis pola blouse dan bila dah jadi blouse mesti tak sama.
Bila lah nak siap blouse ni?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Kak Lin said...

Dyanz, beli je lah pattern yg byk kat pasaran tu. Terus blh potong & jahit2.

DyaNz said...

Owh ye ke? Akak biasa beli tak? Nanti ukuran dia macam mana ek?

Kak Lin said...

Memang kak lin beli pattern je, Dyanz. Ukuran pun ok. Kalau rasa nak ejas2 nanti buleh saja. Takat ni (perasan) menjadi je semua yang kak lin buat especially dresses si Khadeejah.

DyaNz said...

Eh mc berminat plak. akak biasa beli kt mana? Ad mcm2 pattern tak?

Post a Comment

Comment plz