Mak Jah Mee Udang Kuala Sepetang

Tengok tajuk dah tau ni pasal Mee udang.
Bukan Mee bandung or Mee hailam jauh sekali mee goreng.
Sempat ke Taiping, diajak try Mee Udang.
Aku bukan peminat mee udang.

Nak try apa salahnya ?

Dari pekan Taiping ada la 30 minit nak cari kedai Mak Jah ni.
Dalam kedai tu pon bila tengok kedai ni dah selalu jugak masuk paper.
Kira famous la jugak Mak Jah ni.

Tapi, aku tak merasa langsung mee udang tu.
Penat nak bukak kulit udang ni besar dan banyak sangat.

nampak sedap kan

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

amie hani said...

sedap ke x? o..alergik yer x mkn udang...hehe

DyaNz said...

tu la..kalo tak dah abes ku sebat

mr-merlot said...

sedap nya... lama x makan...

jan said...

katne kedainye?sedap!

Post a Comment

Comment plz