Jepun dilanda Tsunami

Jepun dilanda tsunami

Gempa terburuk sejarah Jepun

Tengah asyik mengadap pc di ofis, tiba-tiba kecoh budak ofis bercerita tentang Jepun dilanda tsunami. Terkejut jugak dengar. Terus je cepat surf internet. Nampak macam teruk betul. 32 orang terbunuh setakat ini. Skala 8.9 tu sangat lah tinggi...takuttt. Seorang saksi kata, dia dah 9 tahun duduk Jepun dan selalu je berlaku gempa. Tapi hari ni yang paling teruk dan menakutkan. Bangunan bergoyang, jalan bergoyang, bangunan terbakar, jalan pecah, laut melimpah ke darat, loji minyak terbakar.


Loji radioaktif di Jepun
Dan yang paling takut sekali loji nuklear di Jepun bocor. Memandangkan negara Jepun terlibat dalam pembangunan teknologi nuklear.

Jepun dilanda tsunami

Jepun dilanda tsunami


Jepun dilanda tsunami

Jepun dilanda tsunami


Jepun dilanda tsunami

Jepun dilanda tsunami
Jepun dilanda tsunami

Jepun dilanda tsunami


Sambung study ke Jepun

Teringat kawan lama yang akan bertolak ke Jepun akhir bulan ni. Dia pun masa tu tak tau lagi. Gelabah pulak dia. Kesiann...Sebenarnya aku yang lagi gelabah. Takut tergugat rancangan akhir tahun ni.

Jepun dilanda tsunami

Jepun dilanda tsunami

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

NurulHayatiNordin said...

dengar2 cite nak g ke sana eh. InsyaAllah semoga yang dirancangkan dipermudahkan Allah ye :)

DyaNz said...

Tu la yat..hopefully dipermudahkan nanti tapi kalau dah tertulis x boleh pergi kena terima je la..

senpai.san said...

berhati2..hopefully time tu radioactive effect dah rendah...

DyaNz said...

Iyerr. Sangat mengharap ni.

Post a Comment

Comment plz