Bila opis tiada Air-cond

Tiap-tiap hari masuk opis dengan bestt...sejuk..nyaman..kalau berpeluh pun kejap je..

Tapi, sejak semalam perasaan ini berubah..masuk opis rasa macam masuk sauna..panas..berpeluh..melekit..berkirap setiap masa..ada kipas pun kena curi..huhu

Bila nak ada air cond ni...........!!!!


Kadang-kadang seronok bila tengok whiteboard di setiap meja tu dihias dengan bermacam-macam cenderamata...dah jadi kebiasaan untuk kumpul hiasan ni dan lekat atau gantung di meja...nak pergi ke tempat tu tak tau la bila ada peluang...kiranya cenderamata ni menjadi pembakar semangat la untuk pergi ke sana...satu hari nanti...hehe...ada 2 meja yang macam cantik untuk aku letak dalam entry ni...




@_^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Puppet Koyak said...

wow.banyaknya magnets.
lawa2 pulak tuh.
tapi mmg kebiasaan orang bagi magnets or keychain kan.:D

DyaNz said...

aah..benda tu je yg senang nak beli n kasi orng...

Post a Comment

Comment plz