PARAMORE rockin' awesome


WOWW!!! really rockin' awesome. Apa lagi dapat dikatakan sebaik saja habis pukol 10 macam tu. Kami sampai dalam pukul 8 sempat singgah makan kejap. Ingatkan macam show dulu-dulu tak pernah punctual tapi this time punctual pulak. Tepat 8.30 dah dengar lagu dari luar stadium (tak kira lagi orang jerit) tapi nasi dalam mulut lagi nih. Habis je makan cepat-cepat bayar pada akak garang then jalan laju ke pintu masuk. Masa check-in botol air aku kena sita kot. Terdengar lagu favorite terus berlari naik atas tangga yang memang tinggi.

Sepanjang show 1 jam setengah, the band sangat cool dan the Hailey si gadis rambut merah sangat sempoi and cute. Dia pandai interact dengan audience. Mereka telah membuat tour selama 6 tahun dan malam itulah kali pertama mereka membuat persembahan di Malaysia. Hailey juga ada kata jika dia tahu crowd di Malaysia havoc macam ni mesti mereka awal-awal lagi dah datang ke sini. Aku kagum tengok kelincahan si Hailey, dia boleh menjerit, melompat, dan menari pada masa sama (dia ni tak penat ke?). Ada satu time tengah nyanyi lagu slow mic rosak (memang sound system malam tu hampehh) teruss dia stop dan tunduk hormat sambil senyum.

Sebelum habis show, Hailey pilih 1 of the crowd naik atas stage..wow makin gamat kot stadium semua jerit siapa tak nak naik kan? At the same time boleh nampak ada la mamat sesat mana lari ke stage tapi sempat di rembat oleh bonzer. Si boy bertuah ni dapat tangkap gambar dengan Hailey guna his phone tuu..memang Hailey yang suruh amik (serius sempoi). Yang paling best boy ni akan ingat seumur hidup dia (agaknya tak tidor malam la budak ni) dia dapat nyanyi sekali lagu last dengan Paramore..whoaaa (aku pon jeles). Hailey dapat t-shirt (dia pakai masa lagu last) dan teddy bear (dia posing suruh amik gambar). Bila agaknya Paramore akan datang semula ke Malaysia?


from Hailey punya tweeter

p/s : berharap LP datang semula @_^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Comment plz