Hyee KL..Bye Bye Kuching

Jejak je kaki di LCCT...terus terkocoh-kocoh nak balik rumah. Selalu boleh bersantai lagi kat airport tu tapi hari ni tak boleh. Dalam kepala ligat berfikir macam kipas kapal terbang merah putih yang aku boleh nampak semasa turun dari pesawat tu. Banyak perlu diingat tapi tak mahu mengenang anak kapal dan seisi kapal. Masa pergi dapat tengok pramugara yang 'charming' aku boleh katakan. Dengan senyuman yang sangat sweet, sesiapa saja akan cair lebih-lebih lagi DyaNz..ehehe. Saja je DyaNz tolak seat ke belakang sebab DyaNz tahu nanti mesti dia akan tarik balik ke depan before flight...ehehe. Kalau la setiap flight ada prince charming macam nih.

Tapi masa balik, ada kaum sejenis jek tak best langsung. Kadang-kadang kelakar aku tengok si flight attendant nih. Ada yang memang jenis komited dalam kerja, tak lekang senyuman di mulut. Ada jugak yang control cun, muka cengih, nak jalan mata melilau kat arah penumpang lelaki, jalan jek usap rambut...Auwww. Meluat pun ada ahaks.


Kalo macam ni ok ??? pewwitt

Masih terbayang lagi apa yang dibuat kat sana. Nak cerita dari mana pun tak tahu. Tunggu lah bila 'mood' ni datang nanti.

Dah sampai KL, kena bersiap-siap. Naseb baek ada cik Sally ajak pegi minum aka dinner. Kenyang la sket sebab ingat ada orang nak kasi makan malam nanti. Malas nak isi penuh perut nih. Sekarang dah abes, semua dah balik. Tak da sapa nak bagi makan. Berbunyi-bunyi perut nih...uwaaaaaa

www.banderasnews.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Comment plz